وارد شوید ثبت نام

استایل‌های پاییزی ترند شده

بازدید: 6,104 بازدید

استایل های پاییزی ترند شده را بشناسید

با آغاز هر فصل ما باید کمد لباس هایمان را مطابق آب و هوا تغییر دهیم. اگر به ترندها علاقه دارید و می خواهید مطابق مد روز پیش بروید و لباس هایی که می پوشید همه را شوکه کند، باید اول ترندها را بشناسید تا بدانید از کدام رنگ ها و اکسسوری ها در استایل خود استفاده کنید. حال با آمدن پاییز و شروع فصل جدید، زمان آن فرا رسیده تا تکانی به کمد لباس های خود بدهید و آن را طوری بچینید تا بهترین استایل های پاییزی را برای خود بسازید. اگر ترندهای پاییزی امسال را نمی شناسید، با ما همراه باشید تا با هم آن ها را بررسی کنیم.

هودی، راز داشتن یک استایل خاص

همه ما در کمد لباس های خود حتما یک یا چند هودی داریم؛ حتی برخی از ما منتظر این هستیم تا فصل پاییز برسد و هودی های خود را با استایل های پاییزی ست کنیم. هودی به دلیل ویژگی هایی که دارد باعث شده تا طرف داران زیادی پیدا کند، از مهم ترین ویژگی های آن می توان به انعطاف پذیری بالا برای ست کردن با آیتم های مختلف و همچنین داشتن احساس راحتی در آن اشاره کرد.

استایل‌های پاییزی ترند شده

 

برای شیک بودن چرم را در اولویت قرار دهید

لباس های چرم همیشه از آن دسته لباس هایی هستند که ما نمی توانیم استفاده از آن را نادیده بگیریم. استفاده از کت چرم که طرف داران زیادی در بین خانم ها و آقایان دارد، مهم ترین آیتم برای داشتن استایل های پاییزی خاص محسوب می شود. اما باید در پوشیدن آن دقت کنید، به عنوان مثال؛ کت های چرم را نمی توان در محل کار یا مکان های رسمی پوشید.

نکته های قابل توجه درباره لباس های چرم این است که انعطاف پذیری بالایی دارند و معمولا با گذشت زمان این خاصیت خود را از دست نمی دهند، به دلیل خاصیت تنفس پذیری باعث تعرق کمتر می شوند و همچنین در برابر سایش و کشش بسیار مقاوم هستند.

ست کردن کت چرم در فصل پاییز

جین، یک انتخاب هوشمندانه

لباس های جین همیشه جذاب هستند، اما باید در انتخاب و ست کردن آن ها هوشمندانه عمل کنید. زیرا حتی کوچک ترین بی دقتی نیز می تواند استایل شما را خراب کند. لباس های جین معمولا برای موقعیت های غیررسمی کاربرد بیش تری دارند، و استفاده از آن ها برای مکان های رسمی انتخاب درستی نیست. لباس های جین معمولا با رنگ های شاد و روشن بهتر ست می شوند؛ استفاده از رنگ های لیمویی و پاستلی مانند صورتی روشن، آبی آسمانی و سبز نعنایی می تواند استایل های پاییزی خاص را به شما هدیه دهد. همچنین این رنگ ها می توانند لطافت ظاهر شما را دو برابر کنند

کت جین یک انتخاب هوشمندانه برای استایل های پاییزی

کاربردی ترین لباس پاییز، کت بلیزر

کت بلیزر از کاربردی ترین لباس های پاییزی به شمار می آید که به آن احتیاج داریم، در حدی که می توان آن را به عنوان کلید اصلی استایل های پاییزی خود نام برد. یکی از مهم ترین ویژگی های کت بلیزر، این است که با آیتم های مختلف به راحتی ست می شود. در ادامه نحوه چگونه ست کردن آن را بررسی می کنیم.

ساختن استایل پاییزی با کت بلیزر

با کت بلیزر استایل نیمه رسمی بسازید

اگر می خواهید استایل های پاییزی نیمه رسمی داشته باشید، کت بلیزر را با تاپ مشکی و شلوار جین جذب بپوشید، همچنین کفش پاشنه بلند از آیتم هایی ست که این استایل را کامل تر و جذاب تر می کند، به طوری که شیفته آن خواهید شد.

 

تأثیر یقه اسکی با کت بلیزر در استایل های پاییزی

همیشه یادتان باشد لباس های یقه اسکی به همراه کت بلیزر بسیار جذاب می شوند. البته دقت کنید اگر می خواهید این کت را با لباس های یقه اسکی بپوشید بهتر است از کت های چهارخانه استفاده کنید.

 

پاییز بدون کت های بارانی غیرممکن است

از دیگر لباس های پرکاربرد فصل پاییز می توان به کت های بارانی اشاره کرد، که هر سال مورد استفاده قرار می گیرند، به طوری که پاییز بدون کت های بارانی تقریبا غیرممکن است. این کت ها هم برای آقایان و هم برای بانوان همیشه مد است و به راحتی می توان آن را با آیتم های مختلفی ست کرد. اگر می خواهید یک استایل رسمی داشته باشید، رنگ های مشکی و قهوه ای بسیار مناسب هستند، همچنین استفاده از بوت های چرمی می تواند به رسمی تر شدن استایل شما کمک کند. برای داشتن استایل کژوال نیز می توان این کت را با کتانی ست کرد. کت های بارانی کرم رنگ نیز از کلاسیک ترین آیتم هایی ست که همیشه ترند هستند، پس اگر می خواهید برای استایل های پاییزی خود کمتر هزینه کنید، رنگ کرم انتخاب بهتری ست.

کت بارانی پرکاربردترین لباس پاییزی

 

از ژاکت های بافتنی غافل نشوید

انواع ژاکت های بافتنی در فصل پاییز و زمستان از انتخابات همیشگی ما هستند. ژاکت های بافتنی نسبت به انواع لباس های بافتنی دیگر انعطاف پذیری بالایی دارند؛ زیرا هم می توان آن ها را در مراسمات رسمی پوشید و هم غیررسمی. اما اگر تاکنون در استایل های پاییزی خود از ژاکت های بافتنی استفاده نکرده اید ممکن است در ست کردن آن کمی دچار مشکل شوید. در ادامه نحوه چگونه ست کردن آن را بررسی می کنیم.

ژاکت های بافتنی
انتخاب درست ژاکت ها مطابق فرم بدن

ژاکت های بافتنی در انواع مدل ها، سایزها، رنگ ها و… در بازار وجود دارند. اما ممکن است تمام مدل ها برای شما مناسب نباشند، به همین دلیل باید ژاکت بافتنی خود را طوری انتخاب کنید که در آن خوش فرم دیده شوید. برای این کار فقط کافی ست فرم بدن خود را بشناسید و مطابق آن به دنبال ژاکت برای استایل های پاییزی خود بگردید.

 

اول راه هستید؟ انتخابی ساده داشته باشید

ژاکت های بافتنی ساده با رنگ های مشکی و سفید به راحتی قابل ست شدن با آیتم های مختلف هستند. اگر می خواهید ژاکت خود را در فصل های دیگر نیز بپوشید بهتر است ژاکت هایی را انتخاب کنید که از لحاظ ضخامت نازک هستند. به عنوان مثال؛ در فصل بهار می توانید یک ژاکت پنبه ای سبک را روی تیشرت آستین کوتاه به تن کنید و در فصل پاییز و زمستان نیز از آن به عنوان یک لایه لباس برای گرم نگه داشتن بدن خود استفاده کنید.

 

ژاکت های سایز بزرگ، مناسب استایل های غیررسمی

برای داشتن استایل های غیررسمی آیتم های مختلفی وجود دارد، ژاکت های بافتنی سایز بزرگ نیز یکی از آن هاست که می توانید برای استایل های پاییزی از آن استفاده کنید. این ژاکت ها نه تنها بسیار کاربردی اند بلکه شما در آن احساس راحتی می کنید. یکی از بهترین مدل های این ژاکت ها، مدل Boyfriend است که هم سایز آن بزرگ است و هم بسیار شیک و جذاب.

 

از کمربند استفاده کنید

استفاده از کمربند روی ژاکت های بافتنی باعث می شود تا استایلتان در عین سادگی بسیار جذاب شود. اگر می خواهید کمربندتان باریک تر از حالت معمولی خود دیده شود آن را روی باریک ترین قسمت کمر خود ببندید.

 

با چهارخانه همیشه به روز باشید

یکی دیگر از استایل های پاییزی ترند شده امسال کت های پشمی چهارخانه است. این کت ها در عین سادگی و زیبایی به راحتی با هرچیزی ست می شوند. ماهیت لباس های چهارخانه معمولا غیررسمی است. پوشیدن کت پشمی چهارخانه به همراه شلوار جین رنگ روشن انتخاب مناسبی ست. همچنین پوشیدن این لباس ها، با لباس هایی که دارای رنگ خنثی هستند، می تواند یک استایل شیک برای شما بسازد.

پوشیدن کت بلند چهارخانه در استایل خیابانی

پافر همچنان در لیست ترندی ها

پافرهای بدون آستین در یکی دو سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند، پیش بینی می شود این پافرها باز هم برای پاییز امسال ترند شوند. از مهم ترین ویژگی پافرهای بدون آستین این است که به راحتی قابل ست شدن هستند و می توانید آن ها را با هودی و شلوارهای جین ست کنید.

 

رنگ های ترند شده در پاییز 2022

قبل از شروع هر فصل رنگ هایی از سوی فعالان و رسانه های دنیای مد و فشن به عنوان رنگ های ترند شده به مردم معرفی می شوند، تا راهنمایی باشند برای خریدی آسان و کاربردی تر. برای پاییز امسال نیز رنگ های متضاد و شاد ترند شده است. در ادامه چند مورد از رنگ های ترند شده در پاییز امسال را بررسی می کنیم.

سبز باشید، پر از امید و آرامش

یکی از مهم ترین رنگ های ترند شده پاییز امسال سبز است. این رنگ در بهار و تابستان امسال نیز طرف داران زیادی پیدا کرده و حسابی در دل مردم جا باز کرده است. در پاییز همچنان این رنگ زیبا را در بین رنگ های ترند شده خواهیم دید، البته با این تفاوت که سبز مورد استفاده در استایل های پاییزی نسبت به سبز مورد استفاده در بهار و تابستان کمی تیره تر است.

ساختن استایل با رنگ سبز

با رنگ زیتونی همیشه خاص باشید

رنگ زیتونی هرگز قدیمی نخواهد شد؛ زیرا در عین زیبایی، متانت و وقار را به استایل شما هدیه خواهد داد. زیتونی و قهوه ای از رنگ های ترکیبی پرطرف دار در استایل های پاییزی امسال هستند. اگر می خواهید استایل رسمی داشته باشید این ترکیب رنگ را نیز در نظر داشته باشید.

کاراملی یک رنگ همیشگی

رنگ کاراملی برای استایل های کژوال و غیررسمی بسیار مناسب است. ترکیب رنگ کاراملی و سفید در استایل های پاییزی شما، علاوه بر زیبایی انرژی خاصی نیز به شما می دهد.

استایل فانتزی می خواهید؟ رنگ صورتی مناسب شماست

افرادی که به استایل های فانتزی علاقه دارند می توانند با استفاده از رنگ صورتی، به آن چیزی که می خواهند برسند. صورتی، سفید و مشکی از ترکیب های پرطرف دار استایل های پاییزی امسال است. اگر می خواهید به قرارهای دوستانه بروید حتما این ترکیب را امتحان کنید.

استایل فانتزی با رنگ صورتی

 

استایل خود را با نارنجی پاییزی تر کنید

نارنجی از رنگ های معروف فصل پاییز است؛ زیرا هر زمانی که کلمه پاییز را می شنویم، رنگ های زرد و نارنجی را در ذهن خود تصور می کنیم. امسال نیز این رنگ در لیست رنگ های ترند شده در استایل های پاییزی قرار گرفته است. و زمان مناسبی ست تا لباس های نارنجی خود را به تن کنیم. رنگ نارنجی را می توان با رنگ های طوسی، قهوه ای و سفید ست کرد. اگر می خواهید استایل های شادتری داشته باشید، می توانید نارنجی را با آبی ست کنید.

استایل نارنجی مخصوص پاییز

اکسسوری های ترند شده در پاییز 2022

هر فصل اکسسوری های مخصوص خودش را دارد، و به ما کمک می کند تا بتوانیم بهتر و سریع تر اکسسوری های مناسب خود را پیدا کنیم. استفاده از اکسسوری مناسب می تواند استایل های پاییزی شما را خاص تر و زیباتر از آن چه که هستید، نشان دهد. ما در ادامه 5 تا از اکسسوری هایی که در پاییز امسال ترند شده اند را بررسی می کنیم.

 

با کمربند های پهن استایل ساعت شنی بسازید

کمربندهای پهن راهی فوق العاده برای داشتن استایل ساعت شنی است، همچنین می تواند یک استایل مونوکروم را بشکند. شما می توانید از کمربندهای پهن به هر شکلی که می خواهید استفاده کنید، اما رایج ترین مدلی که برای ساختن استایل های پاییزی امسال ترند شده است؛ استفاده از آن روی کت های بلند، ژاکت بافتنی، پولیور یا پیراهن های جذب است. استفاده از این کمربندها در رنگ های مشکی و قهوه ای بهترین گزینه است، زیرا می توان آن را با آیتم های مختلفی ست کرد.

 

گردن بندهای زنجیری از مهم ترین اکسسوری ها

گردن بندهای زنجیری آن قدر طرف دار دارند که تبدیل به مهم ترین اکسسوری در بین خانم ها شده است. این گردن بندها در پاییز امسال نیز ترند هستند، و شما می توانید در استایل های پاییزی خود چند لایه از گردن بندهای زنجیری را روی هم امتحان کنید؛ تا در نهایت ظاهری زیبا و منحصربه فرد داشته باشید. استفاده از این گردن بندها در طول های مختلف باعث می شود تا گردن شما کشیده تر دیده شود.

گردن بندهای زنجیری

بوت های پاشنه بلند و پلتفرم های بزرگ از آیتم های جذاب پاییزی

مدل پلتفرم، مدلی است که زیر پنجه آن مانند پاشنه حجیم و بلند است. در پاییز امسال کفش های پلتفرم دهه 60 و 70 میلادی به شکل مدرن تری ترند شده اند. همچنین بوت های پاشنه بلند و یا بوت هایی که تا زانو بلند هستند نیز شامل این ترندها هستند.

بوت ، کفش ترند شده در پاییز امسال

می خواهید متفاوت باشید؟ از دست کش های رنگی استفاده کنید

دست کش های رنگی نیز در لیست ترندی های پاییز امسال قرار دارند. ظاهر جالب و پرطراوت این دست کش ها باعث می شود تا استایل متفاوت و منحصربه فردی داشته باشید؛ به طوری که تمام نگاه ها سمت شما باشد. لباس هایی که می توانید با این دست کش ها ست کنید و استایل های پاییزی جذاب بسازید، کت های اُوِر سایز و لباس هایی با رنگ های روشن هستند. حتی می توانید این دست کش ها را در استایل های مونوکروم خود به کار ببرید.

با درست انتخاب کردن کیف، یک استایل خاص داشته باشید

کیف های چرمی زنانه بدون زنجیر یا فلز، چند سالی است که به دنیای مد و فشن پا گذاشته اند. طراحی این کیف ها در رنگ های شتری و سفید برای استایل های پاییزی بسیار پرکابرد هستند، اما اگر می خواهید در پاییز امسال متفاوت باشید، ما به شما رنگ های آبی یا سبز را پیشنهاد می کنیم. استفاده از این کیف ها در استایل های کلاسیک می تواند ترکیب بسیار جذابی را برای شما بسازد.

کیف  بدون زنجیر یا فلز

تا این جا با هم استایل های پاییزی ترند شده امسال را شناختیم، از کت ها، رنگ ها و اکسسوری های ترند شده در پاییز صحبت کردیم و دانستیم آن ها را چگونه ست کنیم و استایلی خاص و منحصربه فرد پاییزی، برای خود داشته باشیم. نظر شما درباره این ترندها چیست؟ آیا از آیتم های گفته شده در استایل خود استفاده می کنید؟

دسته بندی بلاگ
اشتراک گذاری
نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

ورود به سایت